INSCHRIJVINGEN – ADMINISTRATIEVE VRAGEN/MELDINGEN
Voor nieuwe leerlingen: zie ‘inschrijvingen huidig schooljaar’
Voor alle andere vragen rond inschrijvingen en inschrijvingen volgend schooljaar: inschrijvingen@sint-eduardus.be
MELDING AFWEZIGHEID
Contacteer de school via Smartschool (naar ‘Afwezigheidsbriefjes leerlingen’)
of telefonisch: 03 645 84 08
• optie 1: 1ste graad
• optie 2: 2de graad
Afwezigheidsattesten enkel digitaal bezorgen via Smartschool naar ‘Afwezigheidsbriefjes leerlingen’.
BOEKHOUDING (facturatie en leerlingenrekeningen)
boekhouding@sint-eduardus.be
VERZEKERINGEN
Wat moet u doen bij een ongeval op school? En wat moet u doen bij beschadiging van een bril? Klik hier voor meer informatie.
Om de dossiers beter te kunnen opvolgen, stuurt u formulieren en facturen die betrekking hebben op het schoolongeval best NIET rechtstreeks naar onze verzekeringsmakelaar! U bezorgt ze aan ons op het secretariaat.
Indien u vragen heeft over het dossier van uw zoon of dochter, dan mag u contact opnemen met dhr. Bervoets.
tel. 03 645 84 08 of johan.bervoets@sint-eduardus.be.
ALGEMEEN DIRECTEUR
GENEVIEVE VANNESTE – genevieve.vanneste@sint-eduardus.be
PEDAGOGISCH DIRECTEUR
DIKRA ABDESSALAMI – dikra.abdessalami@sint-eduardus.be
FINANCIEEL DIRECTEUR
WIM DE VISSCHER – wim.devisscher@sint-eduardus.be