CONTACT

INSCHRIJVINGEN – ADMINISTRATIEVE VRAGEN/MELDINGEN
Voor nieuwe leerlingen: zie ‘inschrijvingen huidig schooljaar’
Voor alle andere vragen rond inschrijvingen en inschrijvingen volgend schooljaar:
inschrijvingen@sint-eduardus.be

MELDING AFWEZIGHEID
Contacteer de school via Smartschool (naar ‘Afwezigheidsbriefjes leerlingen’) 
of telefonisch: 03 645 84 08
• optie 1: 1ste graad
• optie 2: 2de graad
Afwezigheidsattesten enkel digitaal bezorgen via Smartschool naar ‘Afwezigheidsbriefjes leerlingen’.

BOEKHOUDING (facturatie en leerlingenrekeningen)
boekhouding@sint-eduardus.be

VERZEKERINGEN
Wat moet u doen bij een ongeval op school? En wat moet u doen bij beschadiging van een bril? Klik hier voor meer informatie.

Om de dossiers beter te kunnen opvolgen, stuurt u formulieren en facturen die betrekking hebben op het schoolongeval best NIET rechtstreeks naar onze verzekeringsmakelaar! U bezorgt ze aan ons op het secretariaat.

Indien u vragen heeft over het dossier van uw zoon of dochter, dan mag u contact opnemen met dhr. Bervoets. 
tel. 03 645 84 08 of johan.bervoets@sint-eduardus.be.

ALGEMEEN DIRECTEUR
GENEVIEVE VANNESTE  – genevieve.vanneste@sint-eduardus.be

PEDAGOGISCH DIRECTEUR
DIKRA ABDESSALAMI – dikra.abdessalami@sint-eduardus.be

FINANCIEEL DIRECTEUR
WIM DE VISSCHER – wim.devisscher@sint-eduardus.be